Tiden går

Det är länge sedan senaste inlägget nu. Jag skulle vilja säga att jag har bättre saker för mig, och det är antagligen sant. Jag tycker ändå att det är kul att kunna titta tillbaka på något, det får en att minnas. Så jag kör en update på vad som har hänt sedan sist. 
 
Jag har sökt till skolor i Storbritannien. Glasgow, Edinburgh, Cardiff och Royal Holloway. Physics And Music heter utbildningen, och jag tror att den är jätterolig. Jag har dock inte tänkt så mycket på ifall jag ska gå eller inte. Jag tänkte ta det när jag vet mer om vilka skolor jag har kommit in på. Programmen heter samma sak, men de är olika. Och helt ärligt: Det är inte så vettigt att läsa fysik om man vill bli musikproducent. Det är alltid bra att ha en backup, men frågan är var gränsen går mellan att ha en andra utväg om det inte skulle fungera, och att fega ur och inte ens våga försöka uppnå mål nummer ett. 
 
Jag har fått en unconditional offer, än så länge, och inte hört något från några andra skolor. De har till i början av april på sig. Så vi får se, jag får tänka allt eftersom. 
 
Jag har skrivit en hel del musik på sistone, vilket är kul. Det känns som att man kommer framåt. Det är fantastiskt att vara produktiv. 
 
Nu tappar jag flowet lite, multitaskar och pratar i telefon samtidigt som jag skriver detta. Så jag slutar, och är lite trevlig istället. 
 
Hare gött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din ambition! Håll i! Do it! Går det inte riktigt... Well, det går alltid börja om. Men köra halvfart eller dela fokus urholkar ambitionen och passionen. Det är passionen som är grejen, och din ambition som gör att det händer. Ja, litet talang och jävlaranamma också... Lycka Till!!

2014-03-22 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0