Början

Nu har jag gått ett antal veckor på min kurs, och jag ÄLSKAR den. Det är en perfekt ursäkt att skapa musik, men det är inte så många uppgifter att man inte hinner skapa något eget. Jag var på närträff i fredags, och fick alltså träffa min klass. Det var superkul att se vilka människor som gömmer sig bakom namnen, och jag måste säga att jag var förvånad över hur stor spridning det är på deltagarna. Både åldersmässigt (19, jag är yngst, till 54 år) och erfarenhetsmässigt. Det finns människor som aldrig har skrivit eget, men producerat, eller bara skrivit eget men aldrig gjort en produktion. Sedan finns det de som har låtar ute redan, och så finns det de som inte har gjort så mycket alls. Det är även kul att folk kommer från så många olika ställen. Det är bara jag och en till som kommer från Stockholmsområdet. Nu håller vi på med Eldkonst. Man kan googla det om man vill veta vad det är. Coolt. Vi ska alltså skriva musiken till detta. Kul! Så, det var en liten update. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0