Ny era

Så, alltså. Gymnasiet är slut, man har gått ut med bra betyg, man är så sjukt skoltrött att man inte riktigt vet vad man ska ta sig till. Vad gör man då? Tar ett sabbatsår! Så nu ska jag plugga. Jag vill inte ens se det som ett sabbatsår, eftersom jag vill fortsätta med det jag ska göra nu hela livet. Jag ska plugga musik. Kursen heter Musikproducent, Låtskrivare och Entreprenör, och är på distans på Karlstads Universitet. Jag ser så mycket fram emot detta att jag inte vet var jag ska ta vägen. Kursen börjar på onsdag. Det kommer att bli fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeiii!!
Love yoy! Love you being back!

Good luck in Karlstad!!

2013-09-15 @ 05:18:26
Postat av: P

Skriv om det du gör här! Gillar att höra mer! Pussar för lycka till!!!

2013-09-15 @ 08:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0