Tongue Tied

Iwan Rheon, den drop dead assnygga walesiska skådespelaren känd från Misfits, är så klart musikalisk också. För det räcker inte med att vara snygg, eller att vara en undrebar skådespelare. Och vilken accent. 

Förlåt mig. Jag ska fokusera på bara musiken. 

Första gången jag lyssnade på Tongue Tied hade jag lite svårt för den, men efter några gånger upptäcker man det fina i låten. På sistone har det ofta varit så för mig. Ingenting fastnar från början, men något i låten bedjar om några  lyssningar till. Man bejakar den lilla rösten man har i huvudet, och sen är man fast. 

Lyssna på texten till den här, särskilt i versen. Jättevackert. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Agree! Vackert!!

2012-03-31 @ 22:56:24
Postat av: Hursvårtkandetva

Påskmusik? Påsklåtar? Påskkul?påskborta?

2012-04-04 @ 23:19:53
Postat av: Anonym

'miss ya!!!

A lot!

2012-04-07 @ 01:57:56
Postat av: Anonym

Shit,

your tumbler blog is boooring, so very boooooooring, and this one abandonned. Where do I turn now.......

Go kill myself?

Go find a new A-Gabi?

I will decide tomorrow...

Sigh......

2012-04-14 @ 08:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0