Think Music, Summertime 2012

Jag har, på förfrågan såväl som för min egen skull, satt ihop en liten sommarspellista för att fira att sommarlovet är här. Jag har inte riktigt hunnit smälta att det är lov och att jag är ledig från skolan, men det kommer nog. Än så länge är hjärnan fortfarande på högvarv, och det känns lite som om man går i skolan varje dag fast man inte gör det. 

Spellistan hittar ni både härunder och här. Det finns också en länk i menyn till höger. Listan kommer antagligen att fyllas på lite allteftersom. I den finns både lite lugnare låtar och lite mer upptempo, allt i en härlig blandning där man själv kan välja vilken sorts musik man är på humör att lyssna på. Vad alla låtar har gemensamt är en lite lättare, luftigare ton som jag tycker passar bra på sommaren, när det är varmt och man inte riktigt orkar med tyngre musik. 

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I Love You!

Nice summer!



/HSKDV

2012-06-14 @ 01:01:56
Postat av: Anonym

Och nu när jag provlyssnat litet, älskar jag dig ännu mer!!!



Mer musik, Anna!

2012-06-14 @ 01:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0