White

Jag kan stolt meddela att min elfiol är vit. WOHOOO!!! Jag är helt kär i den. Just nu kan jag dock inte spela alls så mycket som jag hade velat på grund av skolarbete och sånt. Det suger. På sistone har jag varken kunnat spela fiol eller gitarr, eftersom det hade spruckit ett blodkärl i min ena handled. Det är mycket bättre nu, så igårkväll kunde jag spela en stund i alla fall. Då kom jag fram till att jag nog ska spara ihop pengar till att köpa en till stråke till elfiolen, som är lite tyngre och bättre för såsigare musik. Den som följde med när man köpte den är lite flamsig, men bra när man ska spela snabba grejer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thanks, Love You!

(in spite colour...)

Hoppas din hand blir bra så du kan, tja ... fela.. snart... i massor!

Tips: lägg upp bild på felandet här.

2012-02-18 @ 23:45:49
Postat av: Caroline

Hej! Hur har du haft det idag? Bra / dåligt? Superfin blogg! :)



Kram. Caroline

2012-02-20 @ 18:47:14
URL: http://caroliinewingqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0