The Greatest Love of All

Igår hittades Whitney Houston död på sitt hotellrum. Det är väldigt synd, för hon hade onekligen en väldigt stor röst. Överallt ser man människors hyllningar till sångerskan, men jag undrar: Hur många av dessa människor lyssnade regelbundet på hennes musik? Den känsla jag får är att sensationen ligger i att hon är död, mer än att folk uppskattade henne när hon levde. Visst är det fint att folk bryr sig, men man måste förr eller senare se igenom hyckleriet.
Jag har aldrig riktigt varit något stort fan av Houston, jag tycker att de flesta av hennes låtar är väldigt pretto. Sånt som ska vara i typ disneyfilmer, men kanske inte nödvändigtvis någon annan stans. Med andra ord är det typisk sådan musik som jag skulle hoppa över om de kom i blanda spår på iPoden. 

Inte desto mindre, Vila i frid, Whitney Houston, "The Voice". 


Kommentarer
Postat av: Hursvårtkandetva

Well...

2012-02-13 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0