Mr. Know It All

Kelly Clarkson, tjejen från American Idol, som har varit i det närmaste osynlig på sistone, har gjort come back. Nytt material, aningen ny image, nya skor. Antagligen i försök att komma ifrån Idol-stämpeln. Lyckas hon? Att komma ifrån sin stämpel, ja. Det skulle jag nog säga.

Hade det inte varit så att jag fått hennes första skiva i födelsedagspresent för en herrans massa år sedan, hade jag nog inte ha känt igen henne. Kanske för namnet, som ändå var ganska aktuellt tack vare att bland annat Because of You (kolla först på videon i inlägget!), som ju var en ganska stor hit.



Jag tycker ändå inte att detta är särskilt bra. Det är lite för anpassat till dagens populärmusikala klimat. Låten är skriven med målet att bli en hit.

Nu ska vi skriva en hitlåt som ger Kellly sin plats i rampljuset tillbaka

Och så skrev man Mr. Know it All, producerade den och spelade in en fancy video. 

Kelly är ju hur underbar som helst med sin jämna, men ändå karakteristiskt halvraspiga röst, men det här är inte riktigt så bra som det borde. Tyvärr. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0