House, Sneakers & an Underdog

Jag har tagit house-klasser idag. Den sista var helt underbar. Errol Dobreva var vikarie. Hans klasser ger alltid så himla mycket, man känner att man utvecklas hela tiden. Idag gjorde vi något ganska ovanligt. Vi dansade house... vid balettstänger. Det var lite skumt först, men man kan ju göra såååå mycket! Man ser en helt ny dimension i dansen när man kan göra sig själv tyngdlös. 

Okej. Det var Housen.
Punkt nummer två: Jag har köpt nya sneakers. Att dansa i. Ååååh. De är helt underbara, ska nog lägga upp lite bilder så småningom. 

Och, slutligen: Jag håller på att skriva en ny låt. Eller alltså: seriöst. Jag SKA bli färdig, och den SKA bli bra. Bäst. Eller ganska bäst i alla fall. Den ska i alla fall heta Underdog. Detta är nog första gången jag döper en låt efter något som finns i refrängen. Framsteg?
Framsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0