Puuh. h.

Idag hände det som aldrig får hända. Jag tappade bort min iPod. Min vackra, underbara, älskade, unika (nästan) iPod. Vilken ångest, alltså. På min iPod finns så himla mycket bra grejer. Många grejer som jag bara har på iPoden, sånt som inte längre finns på någon dator jag har tillgång till, skulle ha gått förlorad för (typ) all framtid. Ni vet, till exempel låtar som kompisar har mixat, och som inte finns någon annan stans längre.
Men! Jag hittade min älskling till slut. Eilert Junior (min iPod, för den som inte visste) hade legat i skolans cafeteria från nio imorse till fyra på eftermiddagen. Mirakulöst nog hade ingen stulit honom. Jöstanes, vilken tur att VRG:s elever är så ärliga och saknar anlag för kleptomani.

Min iPod, alltså. Eilert Jr.
Eilert Junior.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0