Mest spelade

Jag fick en idé i det förra inlägget. De mest spelade låtarna på min iPod. Lägga ut. I en lista. 
Jag kan inte lägga ut hela listan, för i min iPod finns det för närvarande 2109 låtar. Listan skulle bli lång. Meeen, här kommer en liten lista i alla fall: 

På förstaplats, med hela 65 spelningar sedan jag bytte iPod, ligger en remix av Bounce med Timbaland (och en hel drös andra människor). 

På andraplats ligger originalet av ovanstående låt, med 50 spelningar. 

Tredjeplatsen knips av ingen mindre än Missy Elliott (som för övrigt är en av människorna som är med i ovan nämnda låt), med I'm Really Hot. Spelad 44 gånger. 


Resten av top tio:

Kill the Lights (Britney Spears) 37 spelningar

Radar (Britney Spears) 36 spelningar

Clubbanger (Jay Rock) 36 spelningar

All Teched Out (Karizma) 35 spelningar

Lose Control (Ciara, Fat Man Scoop & Missy Elliott) 34 spelningar

El Tango de Roxanne (Moulin Rouge Cast) 34 spelningar

Everything I Can't Have (Robin Thicke) 34 spelningar


Egentligen är den här top10-listan ganska orättvis, eftersom det är fler än dessa som har fått 34 spelningar. Men ..

Jag kanske bör tillägga att en "minst spelad"-lista inte är aktuell, eftersom jag precis har lagt in över två hundra nya låtar (leve London, där en CD kostar under motsvarande 60 kronor) som inte har blivit spelade än. TJOHO! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoooo

2011-11-25 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0