Ignore Thy Neighbour

Jag har skaffat tumblr. Jag har kikat på det ett tag, tyckt att det verkar trevligt.... Jag har också kroknat lite på blogg.se:s knaserier, det går ibland inte att logga in, ibland går det inte att göra inlägg... Och reblog-funktionen i tumblr är riktigt trevlig. 

Jag vill dock säga att jag nog kommer att fortsätta med thinkmusic, för jag gillar den. thinkmusic var upptaget på tumblr, då blev jag lite ledsen. 

Så: Think Music kommer att fortsätta vara platsen där all härlig musik dyker upp. Ignore Thy Neighbour är platsen där allt annat kanske kommer att dyka upp då och då. Lite kul grejer, helt enkelt. Inte så mycket musik, antagligen. Men lite, kanske.

Kommentarer
Postat av: Hursvårtkandetva

Me too like ThinkMusic

:)))

2011-11-13 @ 23:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0