Tunnelbanan

Igår åkte jag tunnelbana hem från skolan. Som vanligt. Jag stod där och lyssnade på musik, och helt plötsligt ramlar nån in i mig, för tåget stannade. Jag kollar upp, och ser.....

ERIK HASSLE!!!

Han ramlade alltså in i mig lite random. Najs, typ. Jag lyssnar inte så mycket på hans musik, men den är ju faktiskt lite bra. Man kanske ska börja göra det.

Vid slussen gick jag av tåget och rörde mig mot bussarna, och tåget står fortfarande kvar. När jag kollar in i en vagn ligger en man på golvet i en stor blodpöl. Det var läskigt. Det kom massa sjukvårdare rusandes, så förhoppningsvis blev det bra med honom. Stackarn. :(


Kommentarer
Postat av: toorare

Så himla orättvist. Att du träffade Erik alltså. Blodpölen var bara läskig. Hoppas han klarade sig!

2011-05-29 @ 12:14:32
URL: http://tooweird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0