Hög på livet

Idag har jag mått så sjukt bra! Dagen började med en föreläsning på Zita som var bättre än jag väntat mig. Jag kom för sent till matten, men det vi gjorde på lektionen dämpade min panik inför det stundande matteprovet (imorron). Efter det var det en mycket trevlig lunch, och sedan var det franska. Jag hade förstås som vanligt lite ångest över det, särskilt eftersom jag hade muntligt nationellt prov på lektionen. Eftersom jag har fått G eller liknande på alla prov innan nationella väntade jag mig något i samma stil, men WOOOP WOOOOP så hade jag helt plötsligt säkrat ett MVG i hela kursen. SWEET DUDE ;)
Utöver det kickassbetyget såg vi en sjukt mysig film, Gosskören. Jättebra. Underbar. Fantastisk.
Christophe Barratier, Gérard Jugnot, François Berléand, Jean-Baptiste Maunier , Jacques Perrin, Kad Merad, Marie Bunel, Philippe Du Janeran, Jean-Paul Bonnaire, Maxence Perrin, Didier Flamand, Grégory Gatignol, Cyril Bernicot, Carole Weiss. Fransk film.

När jag gick hem från skolan mådde jag alltså väldigt bra, och för att bre på det lite extra var också ödet med en del. Jag skulle precis gå av tunnelbanan vid slussen, när
började spelas på blanda spår på min iPod. Jöstanes. Jag gick i lagom tempo till busshållplatsen, fortsätter i samma tempo, och när jag kommer fram till bussdörren är det min tur att gå på. 

Efter det åt jag middag och gick sedan till fiolen, där allt gick asbra och alldeles underbart. 
Nu är jag hemma igen, och ska äta chokladpudding. Epic.

Kommentarer
Postat av: Hursvårtkandetva

Metro-on-stage? Still on?

2011-05-05 @ 04:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0