Dansen är slut...

Sorgedagar.. verkligen. Den här veckan är sista veckan på danscenter, och jag kan inte gå på några fler lektionener. Terminen är slut, och nu börjar den böljande öken som är en sommar utan dans. Nu får man hitta på något annat sätt att träna. Jag ska springa i sommar. Jag ska träna inför tjejmilen. Ojoj. Löpträning är bland det tråkigaste jag vet, så vi får se hur det går med det. Men någon gång måste man ju, och man måste ju i vilket fall träna under sommaren.

När skolan har börjat igen funderar jag på att ta sommarworkshops på DC, innan den riktiga terminen börjar. Emilio Perelli och Mathias Singh. Det kommer att bli awesome, om jag får plats vill säga. Annars sträcker sig öknen ett par veckor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0