Jag älskar fredagar

Det är något magiskt med fredagar över huvud taget. Den som uppfann fredagen hade minsann inte bara ludd mellan öronen. Konceptet FREDAG är suveränt. Dagen innan helgen. Just den fredag som inträffar imorgon är ännu bättre än en överhuvudtaget-fredag, för jag har sovmorgon. Till tio! Det innebär att jag kommer att ha kortare naturkunskap, och sedan är det musik! Efter den roligaste lektionen i veckan ska jag och massa underbara vänner springa till biosalongen på tio minuter för att se Trassel. Middag intages med dessa vänner hos en underbar människa, och efter det vet man inte vad för fantastiskt roliga saker som kan hända. Det är ju trots allt fredag imorgon :)

Kommentarer
Postat av: LISA

SV: Tack så mycket! Ja, det är jag som har tagit den i somras. Kul att du gillar den!:)

2011-03-11 @ 15:12:43
URL: http://livecanon.blogg.se/
Postat av: toorare

FREDAG! TRASSEL! SCHACK!

2011-03-11 @ 22:18:23
URL: http://tooweird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0