Han som Saade han var det - som vann Mello11

Eric Saade blev utvald både av juryerna och av det svenska folket att tävla i Düsseldorf. Jag är glad för hans skull, men jag blev ändå besviken när han vann. Jag blir alltid lite besviken på vinnaren i mello, även fast jag kanske hejat på dem innan.
Saade har aldrig varit min favorit, men jag tror ändå att han har en chans i Düsseldorf.
Riktar också en tanke till något oerhört mycket viktigare än melodifestivalen: offren för tsunamin i Japan. Det är förfärligt att det saknas så otroligt många människor, och att de människor som är hittade och har överlevt har förlorat allt de hade.

Kommentarer
Postat av: toorare

Jag fattar inte vad det är för fel på Sverige.. Kom igen, Eric Saade?????

2011-03-12 @ 23:10:59
URL: http://tooweird.blogg.se/
Postat av: Anna

ja, eller hur? Men mello kanske inte är det mest representativa, det är ju egentligen ingen som lyssnar på mellolåtar under resten av året. Förutom då Saades fans.

2011-03-12 @ 23:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0