Earth Hour

Har just kommit hem från en earth hour-koncert i kulturhuset! Jag hade egentligen inte planerat att gå, men jag skulle träffa en kompis som hade fått nys om jippot. Jag gick i vart fall dit utan att ha en aning om vad jag skulle vänta mig. Jag blev positivt överraskad!
Vi såg Silversystrar, bland annat med Toppen på Pallen, som faktist var bättre live än i videon.
Vi såg även två olika sångerskor som hette Vanessa. En stycke Vanessa som jag inte uppfattade något efternamn på, samt en Vanessa Falk. Riktigt bra.
J-son var där också. Hans platta kommer snart - det blir till att följa honom på spotify. Underbart.
Även Love Generation var där för att visa sitt stöd för miljön. Det var nog den bästa överraskningen - de var helt underbara live! Visst är melodifestivalen live, men när man står där precis nedanför scenen är det en helt annan upplevelse. Deras låtar passar dessutom bättre på mindre scener. Det var helt otroligt, jag är frälst.
Vi snackade lite med tjejerna efteråt. Det var kul, de var väldigt trevliga allihopa. En av dem frågade om de kunde få en kram. Haha, det brukar antagligen vara tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0