Britney Spears

Britneys nya skiva "Femme Fatale" kommer ut om ynka fem dagar. Jag är förväntansfull, men kommer antagligen att bli besviken. Om man ser till Britneys utveckling hittills, har hon redan gått över sina glansdagar i mina ögon.
Piece of Me - Låten jag gjorde situps till några gånger i veckan i nästan två år. Varje gång jag hör låten spänner jag omedvetet magmusklerna. Underbar låt, hur som helst.
Freakshow - Är precis som en riktigt bra Britheylåt ska vara.
En annan bra låt är Toy Soldier.
-
Nu vill jag att ni ska låta mig förklara, jag gillar egentligen inte Britney. Inte alls. Hon stod för den värsta musik jag visste om man hade frågat mig för kanske tre år sedan. Men den här musiken är ju underbar. Det insåg jag efter ett tag. Jag riktigt skäms över att gilla det, men det är ju så bra. Åh. Ytterligare ett plus med Brutney är att man kan skratta åt hennes tidiga videos; kläderna, koreografierna, låtarna.... Helt härligt.

Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg :)

2011-03-25 @ 11:26:36
URL: http://ppyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0