On My Mind, Summertime Delight Edition

När det här inlägget kommer upp har skolan precis slutat. Sommarlovet har precis börjat, och sommardagarna sträcker sig ut längs horisonten.

Jag misstänker att jag inte bara kommer att sitta vid datorn under denna period, oftast kanske inte alls. Man reser bort, umgås med fina vänner. Ligger och softar i solen (om det nu blir någon sådan i sommar, annars köper jag en biljett någon annan stans), äter glass och annat somrligt. 

Så hur ska man göra för att klara sig utan alla dessa fantastiska låttips i sommar? Jag har en lösning.

I present to you:

On My Mind, Summertime Delight Edition

För alla lata dagar på stranden. Soliga lata dagar på stranden.

Kommentarer
Postat av: Hursvårtkandetva

Brabrabra!!

Trevlig sommar!!

2011-06-09 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0