Jag försvinner lite

Jag kommer inte att vara hemma de närmaste två veckorna. Jag kommer att ligga på en strand eller vid en poolkant, i en pool eller i medelhavets blå vågor. Dessa kanske även kommer att seglas. Jag kommer att fira den franska högtiden Fête de la Musique med musikaliska fransmän. Jag kommer säkerligen att besöka en och annan butik. 

Ni kanske misstänker att jag kommer att vara upptagen, och antagligen inte ha tillgång till internet. Så kommer det nog att vara, men jag lägger upp ett par förinställda inlägg så att det händer något i alla fall. 

Ha det gött, det tänker jag ha!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hursvårtkandetva

Ha de gott du med!

2011-06-21 @ 04:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0