Frågor

Ni vet såna där listor som folk brukar skriva på sina bloggar? Varje dag är det en fråga elller ett ämne man ska skriva om. Det brukar se ut så här eller så här eller liknande. Men hur intressant är det att veta vad jag har på mig idag? Eller vem jag hånglade med senast? Eller vad jag åt till middag igår?

Inte alls, typ. Okej, hångelfrågan skulle nog få banga på. Men ni fattar grejen. 

Jag har hur som helst gått igenom några sådana här listor, och valt ut de frågor jag tycker är relavanta (läs fascinerande, men hur ointressanta som helst).

Jag kommer, i ingen speciell ordning, att svara på frågor som:

Vad är det för färg på din ytterdörr?

Godaste glassmaken?

Hur många kuddar sover du med?

Använder du smör på smörgåsen?

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Använder du hårspray?

Kan du stå på händer?

Gillar du ketchup?

Stockholm är... ?

Göteborg är... ?

Var är din mobiltelefon?

Pålägg som gäller:

Äger du några converse?

Är du allergisk mot något?

Vad tycker du om fötter?

Gröna eller röda äpplen?

Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Coca-Cola eller Pepsi?

Biter du på naglarna?

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Kan du baka bröd?

Vet du hur man frostar av en frys?

Längtar du till nästa födelsedag?

Kliar det någonstans?

Om du måste välja mellan Rebecca Black och Justin Bieber, vem tycker du är bäst?

Vad tycker du om ballerinaskor?



Det vill säga frågor som verkligen berättar om vem jag är. Eller inte. Men det blir nog kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0