Le och vinka, Le och vinka

De senaste dygnen har jag spenderat ute i skärgården på våran otroligt fina Smaragd. Jag och två kompisar skulle segla båten från Ingarö till Velamsund, hemmahamnen. Vi seglade en etapp till Västerholmen, där vi lade till för natten. Det regnade ganska mycket, och blåste i en hel del första delen. Efter ett tag mojnade det ordentligt.

Den kvällen grillade vi världens godaste lax i en nästan solnedgång. 



När vi hade kommit fram till Tegelön bestämde vi oss för att ta en tur in till stan. Så vi seglade hela vägen in till grönan, vinkade åt turister som fotograferade oss från turbåtar och blev förföljda av finlandsbåtar. 

Vi seglade in till stockholm, för det var så fint väder och så hade vi så lång tid på oss.
Puddingen II med Södermalm i bakgrunden. En av få bilder jag tog under seglatsen, jag hade andra saker för mig. 

Det var en helt otrolig seglats, med alla tänkbara väder och vindar. Måste göras om.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Ar det möjligtvis så att du kanske äger en iphone?

Kika in här då för att kunna vinna ett skal :d

http://smnmode.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html#comment



Om inte så kan du kika in här och var med o tävla om ett presentkort på 100 kr på phonefashion, som har mobilskal till en massa olika mobilmodeller!

http://smnmode.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-presentkort-pa-100-kr-hos-phon.html#comment

2011-07-20 @ 12:18:49
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0