Hemma, ordentligt

Det har dröjt ända tills nu att känna att jag riktigt har landat i Sverige. Jag har tagit sjukt många bilder, så ett par av dem kommer jag antagligen att tvinga er att titta på. Musicerandet hade jag dock tänkt fokusera lite mer på, det har inte varit så mycket sånt i de förinställda inläggen. Jag satt och ordnade dem mitt i natten, inte min allra mest kreativa natt någonsin. Men snart kommer det. Jag lovar. Jag har ju spenderat två veckor i Frankrike, och dammarna i ispirationsfloden håller på att spricka nu. 

Jag hoppas att alla har haft det gött hemma i Sverige i alla fall. Trots kylan och molnen, diset och resten av den svenska sommaren. Nae, skämt åsido, jag gillar Sverige. Fast Frankrike är ju sjukt najs med sol och varmt och god mat och Mimolette. Jag har en mimolette extra vielle (lagrad i 18 månader :D) i kylskåpet. Jag kanske ska ta en liten bild på den, det är en ganska speciell ost. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0