Dryckesvanor

Coca-Cola eller Pepsi?
Ingetdera, om jag får slippa. Just läsk med kolasmak har jag aldrig varit förtjust i, UNDANTAGET JULMUST förstås. Läsk över huvud taget är inte min grej riktigt. Ett bra bubbelvatten är mycket mer uppskattat. De allra bästa är San Pellegrino och Athena. Det senare är en riktig budgetvariant (till skillnat från den föregående), men ack så gott det vattnet är! Särskilt det med citronsmak. Det är nära perfekt; bra smak, lagom stora bubblor som är lagom många. Oooh. 

Men nu var ju frågan om jag föredrog Cola eller Pepsi. Svårt. Men jag måste nog säga pepsi i de flesta fall, även om jag tycker ganska bra om coca-cola med vaniljsmak. Jag vet inte varför, den verkar ganska vidrig egentligen. Men som sagt, Pepsi. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0