Nejmensermanpå?

Jag hade ju gjort en till blogg en gång i tiden! Nu kommer jag ihåg hur jag satt och pillade med temat på den. Det temat är ju faktiskt mer än okej, det är ju handmade by moi och typ unikt. Och det är jag på bilden i bannern också. Inte för att man ser så mycket, men i alla fall. Det är egentligen fyra olika bilder (fast man ser bara två av dem med beskärningen i bannern) som jag photoshopade ihop i ett bildprojekt i nian. Om jag hittar originalet kan jag lägga ut det. Jag var ganska nöjd, måste jag säga.
Nu ska jag sova. Läsa lite. Eller mycket, det brukar bli så. Just nu läser jag Elsas Mode, en bok av Sofi Fahrman. Jag läser inte genren så ofta, men jag gillar boken starkt.
En bok skriven av Sofi Fahrman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0