Nytänkande

Antingen hatar man dem eller så älskar man dem. Många säger att det inte finns något mitt emellan, men jag är just det. Mittemellan. Jag har i och för sig haft en älsk-period, bara ett litet tag efter min hatperiod. Nu är jag alltså mittemellan.
Vad är det man kan älska eller hata då? Jag pratar om Tokio Hotel. Faktiskt. Antagligen är du redan ett stort fan, eller så vill du inte höra talas om dem, än mindre lyssna på dem. Jag säger så här: FÖRSÖK. Har du problem med klädstilen eller frisyrerna, BLUNDA. Har du problem med språket, låtsas att det är på nåt språk du gillar eller lyssna på den engelska versionen. Tänk bort den tyska brytningen som ligger och lurar på alla "d". Lyssna bara på själva musiken, för det är den som räknas.
Wo sind Eure Hände
Geh
Ready, Set, Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0