Panik, Panik

Lite stressad just nu. Klockan är snart ett, och jag är inte klar med studion. Jag kanske ska berätta; jag håller på att flytta alla inspelningsgrejer ut till pianot och trumsetet. Det gick jättebra ända tills jag skulle sätta igång alltihopa, och inte skärmen vill vara med längre. Den tror att datorn är i viloläge, fast det är den inte. Helskotta. Satfläsk. Och allt som fungerade så fint förut. Nästan i alla fall, man var begränsad till gitarr, men man kunde åtminstone se saker på skärmen.
Jag får försöka igen imorgon.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: okej vad kul att du gillar bloggen :)

2011-04-02 @ 14:12:00
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0