Metro On Stage

Jag planerar som bekant att vara med i musiktävlingen Metro On Stage. Men nu har mina planer lagts på is ett tag. Datorn jag mixar på har fått för sig att den vill gå direkt till power saving mode när man sätter på den, och det finns ingenting man kan göra åt det. Jag har haft samma problem till och från väldigt länge, men man har alltid fått datorn att fungera förr eller senare tills nu. Nu är det helt omöjligt, jag har spenderat flera timmar på att försäka få igång den, utan framgång. Ett melj skickades till Racktone, och de säger att man ska lämna in datorn på reparation hos dem. Och det ska ta "några dagar", vilket kan betyda alltifrån tre dar till flera månader.
Jag har aldrig trott att jag hade någon stor chans att vinna Metro On Stage, men det hjälper ju om man har skickat in ett bidrag. Typ.

Kommentarer
Postat av: Hursvårtkandeva

Synd. Du får torrsimma i solen till dess den funkar. Min röst har du.;)

2011-04-19 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0