Koppling... heheee :D

Idag har jag övningskört. Fett kul. Sjukt läskigt.
Det hade kanske varit bättre med en större parkering, men det gick ju bra i alla fall. En viss mängd missförstånd skedde i samband med kopplingen; jag tänker mekaniskt, men pappa tänkte bara på pedalen. Så om han säger "släpp på kopplingen" tolkar jag det som att jag ska trampa ned pedalen så att kopplingen släpper, medan han menar att jag ska släppa på pedalen så att kopplingen sätter i. Vi får komma på något system för det där. På små parkeringar spelar sånt stor roll.
'
Jag körde inte på något i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vad du äär MODIG..! :D <3

2011-04-24 @ 00:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0