Fullt upp

Trots att det är nästan prov- och deadlinefritt ända till påsklovet har jag fullt upp. Jag håller dels på att mixa lördagens åstadkomster, dels på att skriva den bästa låten i världshistorien. Det är i alla fall vad jag siktar på, sedan kan ju troligheten i att det senare verkligen händer debatteras. Jag ska i alla fall försöka. Och vad ska jag med denna episka låt? Svaret är Metro On Stage. Jag kollade just på några av de bidrag som ligger inne på sidan: de sätter ribban högt. Många av låtarna är väldigt proffsigt arrangerade och mixade, antagligen har folk förberett sig en del.
Inte som jag, som fick nys om tävligen för en vecka sedan.
Jag får jobba på och hoppas på det bästa. Rösta på mig när jag är klar :)

Kommentarer
Postat av: Hursvårtkandeva

Rösta på dig var det!

2011-04-09 @ 02:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0